کد خبر: ۶۵۵۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳
تعداد بازدید: ۴۲۴
فعالان اقتصادی و بخش خصوصی ایران که در اتریش به سر می‌برند قرار است از واحد‌های مختلف صنعتی و خدماتی این کشور بازدید کنند و مذاکرات دوجانبه‌ای را با بخش خصوصی اتریش داشته باشند.
مذاکرات دو جانبه بخش خصوصی ایران و اتریش

با وجود لغو سفر رئیس جمهور و هیات سیاسی همراه به اتریش، هیات اقتصادی که متشکل از 110 نفر از فعالان بخش خصوصی ایران است، از امروز مذاکرات و دیدارهای خود را با مقامات اقتصادی و فعالان بخش خصوصی اتریش آغاز می کنند.

به گزارش ایسنا،  هیات اقتصادی ایران که روز گذشته عازم وین پایتخت اتریش شدند، در میانه سفر متوجه لغو سفر رئیس جمهور و هیات سیاسی به اتریش شدند؛ بنابراین تصمیم گرفتند سفر سه روز اقتصادی را ادامه دهند.

گفته می شود سفر رئیس جمهور و هیات سیاسی به دلیل مشکلات امنیتی در اروپا و حمله تروریستی چند روز پیش در فرودگاه بروکسل لغو و به زمان دیگری موکول شده است.

محسن جلال‌پور - رئیس اتاق بازرگانی ایران - که سرپرست هیات اقتصادی است اعلام کرده که فعالان اقتصادی با مقامات و فعالان اقتصادی اتریش دیدار خواهند داشت و از واحدهای مختلف صنعتی و خدماتی این کشور بازدید خواهند کرد. همچنین به دیدار مسئولان شهر وین خواهند رفت و در نهایت، به صورت رو در رو با بخش خصوص اتریش مذاکره خواهند کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: