کد خبر: ۶۵۴۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹
تعداد بازدید: ۶۵۸
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: نقش اعطای تسهیلات در پیشبرد اهداف توسعه اقتصادی و رونق تولید کمرنگ بوده و این امر منجر به رکود اقتصادی در کشور است.
نقش کمرنگ تسهیلات در توسعه اقتصادی کشورمهدی هاشمی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: عملکرد بانک مرکزی درخصوص ساماندهی بازار بین بانکی ضعیف است.

وی افزود: بانک مرکزی باید در خصوص اجرایی شدن نرخ سود بانکی از سوی بانک ها ورود کند و بر آن نظارت داشته باشد تا این اقدام به درستی انجام شود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: ضعف نظارت بانک مرکزی بر عملکرد بانک ها درخصوص استفاده منابع مالی و تسهیلات در غیر تولید و در بنگاه های زیر مجموعه بانک ها منجر به بیشتر شدن مشکلات اقتصادی کشور خواهد شد.

وی در پایان تأکید کرد: با توجه به تعداد شعب بانکی و همچنین تنوع آنها متأسفانه تاکنون نتوانسته ایم این منابع را به سمت تولید هدایت کنیم و در این خصوص نقش اعطای تسهیلات در بخش اقتصادی کشور کمرنگ بوده که تمام این موارد نشان دهنده نادرست بودن فعالیت های اقتصادی کشور است که منجر به رکود اقتصادی گردیده است.

منبع:باشگاه خبرنگاران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: