کد خبر: ۶۵۴۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
تعداد بازدید: ۱۷۰۰
سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: بلیت سینماها تا پایان تعطیلات نوروزی به قیمت روزهای پنج‌شنبه و جمعه در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.
اعلام قیمت بلیت سینماها تا پایان نوروزغلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره قیمت بلیت سینماها  در روزهای اخیر که تعطیلات رسمی کشور به پایان رسیده است گفت: بعد از پایان تعطیلات رسمی کشور نیز قیمت بلیت سینماها مانند روزهای دیگر تعطیلات نوروزی خواهد بود و با تصمیمات صورت گرفته قیمت بلیت سینماها مانند سالهای قبل تا پایان تعطیلات نوروزی (13 فروردین ماه) با قیمت روزهای پنج شنبه و جمعه به مخاطبان ارائه می شود.

وی درباره طرح نیم بهاء هم گفت: این طرح در ایام نوروز اجرا نمی شود.

بنابراین گزارش قیمت بلیت سینماها در روزهای پنج شنبه و جمعه برای سینماهای پیشرفته  10هزارتومان، سینماهای ممتاز: روزهای پنج شنبه و جمعه 7 هزار تومان، سینماهای درجه یک: روزهای پنج شنبه و جمعه 6 هزار تومان و سینماهای درجه دو: روزهای پنج شنبه و جمعه 5 هزار تومان خواهد بود که  قیمت های اعلام شده برای تمام روزهای نوروز در نظر گرفته می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: