کد خبر: ۶۵۴۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴
تعداد بازدید: ۲۰۷۱
10 تیم در چهارمین دوره مسابقات موسوم به"International Champions Cup" که تابستان آتی و پیش از شروع فصل 2016-2017 برگزار می شود حضور خواهند داشت.
ورزش سه: رئال، بارسا، سلتیک، لستر، پاری سن ژرمن، چلسی، بایرن، لیورپول، میلان و اینتر تیم های حاضر در این تورنمنت هستند که از 30 جولای 2016 در آمریکا و اروپا برگزار خواهد شد.

بر این اساس بارسلونا با لیورپول، لسترسیتی و سلتیک روبرو خواهد شد. دیدار بارسا با سلتیک در دوبلین و بارسا-لستر در استکهلم سوئد برگزار می شود. ورزشگاه محل برگزاری دیدار بارسا و لیورپول هنوز مشخص نشده است.

حریفان رئال و بارسا در چمپیونزکاپ2016 +عکس


رئال نیز با بایرن مونیخ، پاری سن ژرمن و چلسی مصاف خواهد داشت. رویارویی رئال و بایرن با مربی جدیدش آنچلوتی می تواند جذابیت های زیادی داشته باشد. دیدارهای رئال در ایالات متحده خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: