کد خبر: ۶۵۴۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۱
تعداد بازدید: ۱۸۶۴
فال روزانه شنبه 29 اسفند 1394
 متولد فروردین : شما امروز با خودتان درگیرید و این درگیری بین برنامه ریزی دقیق و بی اختیار بودن شماست . شما مهارتهای مدیریتی بسیار خوبی دارید و می توانید اطلاعات مختلفی را سازماندهی کرده و باعث شوید که دیگران شما را در محور قرار بدهند. شاید کسی به شما تلفن نزند تا از شما بخواهد که گروه مورد علاقه خود را آغاز کنید اما حداقل برای دعوت غیر منتظره ای خود را آماده کنید.

متولد اردیبهشت : در این روزها استرس شدیدی بر شما غلبه کرده است. شما تلاش‌های زیادی را در جهت کنترل این استرس انجام می‌دهید اما متاسفانه نمی‌توانید از دل نگرانی تان کم کنید پس بهتر است دیگر به این موضوعات فکر نکنید. این نگرانی‌ها در رفتارهای شما تاثیر مستقیمی دارند و باعث می‌شوند که شما رفتار یا صحبت‌هایی را انجام دهید که بعدا از انجام آنها پشیمان شوید.

متولد خرداد : در محل کار تصمیم گیری خیلی سخت است به خاطر اینکه شما دو جنبه از مسائل را می‌بینید و به آن توجه دارید. اما فقط به خاطر اینکه شما نظرات چندگانه‌ای در رابطه با موضوع دارید به این معنی نیست که همه آنها خوب هستند. به سبک و سنگین کردن و فکر کردن در باره این انتخاب‌ها ادامه دهید اما جواب نهایی خود را به بعد از ظهر موکول کنید که ماه به برج عقرب وارد می‌شود. بعد از آن باید بدانید که کدام را را می‌خواهید بروید!

متولد تیر : شما امروز با یک نفر ارتباطی برقرار کرده‌اید که تمام حواستان را برانگیخته کرده، تمام قواعد معمول و عرفی را در هم شکسته و شما را کاملاً از انزوا خارج کرده است. توانایی خاص به وجود آوردن و خلق کردن چیزهای جدید و متفاوت، حتی اگر موضوعاتی غیر واقعی به نظر برسند، مسائلی هستند که شما دوست دارید در مورد آنها با زوج خود صحبت کنید. هر قدر که شما بیشتر در مورد افکارتان صحبت می‌کنید، راه حل‌های خیلی خوبی برای مشکلاتتان کشف می‌شوند.

متولد مرداد
: در حالیکه ماه به جهان آبی برج حوت بازگشته است و مطمئناً راحت‌ترین مکان برای ماهی‌های شماست شما می‌توانید نفسی عمیق از روی راحتی بکشید. بالاخره فشارهای ذهنی پایان یافته و شما احساس می‌کنید که در خانه خود هستید. به هر حال مواظب باشید، برای اینکه دورنمای احساسات شاید بهتر از آن چیزی که واقعاً هست به نظر برسد. شما اکنون به واسطه تغییرشکل آرزوهای خودتان به دیگران نگاه می‌کنید، بنابراین اگر شما در مورد احساس خود یقین ندارید، از آنها بپرسید که قبل از اینکه به گمان نادرستی دست پیدا کنند چه احساسی داشته‌اند.

متولد شهریور : اغلب مسائل جزیی می‌توانند یک موقعیت بزرگ را تحت تاثیر قرار دهند. بخاطر همین، مطمئن شوید که براحتی از هر مسئله ای نگذرید. حتی اگر وسوسه شدید که از موضوعی صرف نظر کنید، به این فکر کنید که شاید این غفلت شما باعث بوجود آمدن مشکلات بزرگی شوند. مشارکت و همکاری با دیگران خیلی خوب است،‌ اما اول مطمئن شوید که بر همه جوانب کار مسلط هستید.

متولد مهر : اگر شما اكنون وظایف خود را به خوبی انجام ندهید، شاید دیگران بیایند و این كار را برایتان بكنند. جالب اینجاست كه اگر آنها امروز شما را سرزنش كنند، شما هم به آنها ایراد می‌گیرید كه چرا در زندگی شما دخالت می‌كنند. حتی اگرآنها قصدشان فقط كمك كردن باشد، شما نمی‌توانید به راحتی جواب آنها را بدهید. با وجود این شما مجبورید سخت كار كنید تا زندگی تان را تغییر دهید.

متولد آبان : گرفتگی کامل ماه امروز درست برخلاف خورشید در نشان شماست و به شما یادآوری می‌کند که بین کاری که لازم است برای خودتان انجام دهید و انتظاراتی که دیگران از شما دارند تعادل ایجاد کنید. ممکن است احساس کنید چنانچه الان روی کسی را زمین بیندازید احساس پریشانی به شما دست می‌دهد ولی در عین حال فکر می‌کنید که انتظارات آنها کاملا غیر واقعی است. دقیق گوش دادن به اینکه آنها دقیقا چه می‌خواهند ایده بسیار خوبی به نظر می‌رسد؛ اما به معنی این نیست که شما بایدهجوم ببرید و هر کاری که از دست تان بر آمد را برای دیگران انجام دهید.

متولد آذر : پیشرفت های خوبی در زمینه مالی دارید و دیدگاه بهتری پیدا می کنید. شرایطی را که فکر می کردید رو به رو شدن با آن ها مشکل است به خوبی درک می کنید و به راحتی به اهدافتان دست می یابید.در حال حاضر شخصی مایل است که ازشما مراقبت کند و از شما حمایت کند.حتی ممکن است آنها به دنبال شغل بهتری برای شما باشند و یا به طریقی بخواهند که اعتماد به نفس شما را بالاتر ببرند.شما نیز می خواهید که این کارها را جبران کنید.گرچه ممکن است در این زمینه نتوانید ولی فراموش نکنید که راه های زیادی برای قدردانی از آنها وجود دارد.

متولد دی : شما امروز می‌توانید به اندازه ای هوشیار باشید که ایده فوق العاده روشن و خالاقانه به ذهنتان تراوش کند. یا می‌توانید در بیان کردن افکارتان انقدر خودرای و مستبد باشید که هیچ کس جدی تان نگیرد!! اما کاری که باید انجام دهید این است که روش بینابین را در پیش بگیرید تا بتوانید بدون اینکه دیگران فکر کنند همه چیز می‌دانید استعدادهای خود را نشان بدهید. گوش کردن به حرف دیگران نیز می‌تواند شانس رسیدن به موفقیت را بیشتر کند.

متولد بهمن : اتفاقات تازه‌ای برای شما در حال وقوع هستند، شما در برابر این اتفاقات به شدت مقاومت می‌کنید و اجازه نمی‌دهید که این اتفاقات با سهولت بیشتری پیش بیایند. سرنوشت و تقدیر کارهایشان را انجام می‌دهند، شما با مقاومت کردن فقط خود را اذیت می‌کنید. توصیه می‌کنیم با سرنوشت همراه شوید نه این که به سرنوشت تان پشت کنید. شما به تازگی به دنبال راه حل‌هایی برای زندگی تان می‌گردید اما اکنون زمان تغییر نمی‌باشد بهتر است اطلاعات لازم را جمع آوری کنید سپس تغییرات را آغاز کنید.

متولد اسفند : احتمالا امروز دوستان تان به سختی باور می‌کنند که شما واقعا احساس خوبی دارید. آنها فکر می‌کنند در پشت این خنده‌های ظاهری شما چیزی در تاریکی کمین کرده است. خوشبختانه آنها ممکن است اشتباه کنند. با این وجود موضوعات عمیق و درونی به سطح می‌آیند و سرانجام احساس خودارزشی شما را تخمین می‌زند. درباره اینکه دیگری درباره شما چه فکری می‌کند نگران نباشید؛‌ فقط خودتان باشید.

پرشین فال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: