کد خبر: ۶۵۴۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹
تعداد بازدید: ۷۹۰
نوجوانانی که مبتلا به افسردگی هستند برای تغییر برخی رفتارها باید از کلمات مثبتی که تعصبات منفی را می کاهد و نشانه های افسردگی را کاهش می دهد استفاده کنند.
افسردگی چه زمانی به سراغ ما می آید؟یک مطالعه جدید نشان می دهد که نوجوانان مبتلا به افسردگی و افرادی که مدام در حال با رایانه هستند تعصب در آنها کاهش پیدا می کند و توجهات منفی از خود بروز می دهند از این رو نشانه های افسردگی در این افراد بیشتر دیده می شود.

معمولا جوانانی که مبتلا به اختلال افسردگی هستند با طیف گسترده ای از مشکلات روانی و سلامت رو به رو بوده و پنج برابر افراد دیگر در معرض خودکشی نسبت به همسالان خود قرار دارند.
مطالعه جدید در مارس 2016 در مجله آکادمی آمریکایی که با عنوان نوجوانان و روانپزشکی منتشر شد گزارش داد:نوجوانانی که مبتلا به افسردگی هستند برای تغییر برخی رفتارها باید از کلمات مثبتی که تعصبات منفی را می کاهد و نشانه های افسردگی را کاهش می دهد استفاده کنند.

یک گروه از محققان به سرپرستی دکتر یانگ از دانشگاه هونان 2731 نوجوان را مورد بررسی قرار دادند و اثرات کوتاه مدت و بلند مدت روانی را در این نوجوانان مورد بررسی قرار دادند و به این نتیجه رسیدند علائم افسردگی در این افراد با شدت های مختلف وجود دارد و برای آنها دارو تجویز کرد.
این افراد در 8 جلسه 22 دقیقه ای تحت تعلیم آموزش های رفتاری قرار گرفتند و بعد از مصرف داروها مشکلات روانی که داشتند تا حدودی کنترل شد.

بر اساس این یافته ها محققان به این نتیجه رسیدند که درمان های خفیف و اولیه باید برای نوجوانان مبتلا به افسردگی تجویز شود. معمولا افرادی که در دوران بلوغ و نوجوانی به افسردگی مبتلا بودند در دوران بزرگسالی نیز اثرات گسترده تری را در خود احساس کرده اند.برای کاهش و درمان افسردگی نوجوانان باید در دوران بلوغ با مشاهده برخی رفتارها و نشانه های عجیب باید به فکر درمان و بهبودی باشند زیرا افسردگی اثرات گسترده ای در سراسر زندگی شان می گذارد.

منبع:شفاانلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: