کد خبر: ۶۵۳۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۸
تعداد بازدید: ۱۵۳۸
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امسال برای سومین بار از داور کارت زرد گرفتم، اما آقایان می‌گویند به دلیل سوابق قبلی محروم شدم و شاید کارت زردهای من در سپاهان و شموشک را هم حساب کردند!
بنگر: زور آقایان به پرسپولیس میرسدمحسن بنگر در خصوص رأی کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت یک جلسه‌ای به دلیل اتفاقات بازی با تراکتورسازی تبریز گفت: واقعا نمی‌دانم چه باید بگویم. بازیکن حریف من را هل داد، 3 میلیون جریمه شد، من که از خودم دفاع کردم 5 میلیون تومان!

وی ادامه داد: آقایان گفته‌اند بر اساس سوابق قبلی یک جلسه محروم شدم، اما سوال من این است که من بر اساس کدام سابقه محروم شدم که خودم خبر ندارم. در بازی با تراکتورسازی سومین کارت زردم در لیگ امسال را گرفتم و برای اولین بار محروم شدم، اما آقایان صحبت از کدام سوابق قبلی می‌کنند؟ شاید کارت زردهای من در شموشک و سپاهان را هم حساب کردند که صحبت از سوابق قبلی می‌کنند! من بیش‌تر از این صحبتی ندارم، اما امیدوارم این گونه رأی دادن برای همه تیم ها باشد.

مدافع تیم پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود در بازی استقلال و پدیده، یکی از بازیکنان آبی‌پوش یکی از بازیکنان حریف را هل داد، اما حکمی برای او صادر نشد، اظهار داشت: به هر حال آنها استقلال هستند و انگار زور آقایان فقط به پرسپولیس می‌رسد.

بنگر در پایان تصریح کرد: در رأی صادرشده آمده که حکم قطعی است و من هم اعتراضی به این حکم ندارم. می‌روم خانه و استراحت می‌کنم، اما واقعا دست‌شان درد نکند، ما می‌خواستیم در هفته بیست و چهارم برای هادی نوروزی جشن بگیریم، اما با این رأی من نمی‌توانم در این جشن باشم. دست‌شان درد نکند.
 فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: