کد خبر: ۶۵۳۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۹
تعداد بازدید: ۹۳۵
دوومیدانی معلولان آسیا و اقیانوسیه؛
دو نماینده معلول کشورمان به مدال‌های طلا و نقره پرتاب وزنه رسیدند تا جمع مدال‌های ایران به 32 برسد.

امیری طلا گرفت؛ پایان‌کار مختاری با مدال‌نقره/ رکوردشکنی دو پرتاب‌گر ایرانیدر پنجمین روز رقابت‌های دوومیدانی معلولان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه که در امارات در حال برگزاری است در مسابقات پرتاب وزنه، کلاس F53/54، سه نماینده کشورمان با حریفان خود روبرو شدند که در پایان حامد امیری با رکورد 9متر و 69 سانتی‌متر ضمن دست‌یابی به نشان طلا، رکورد آسیا را نیز جابجا کرد.

علیرضا مختاری نیز با رکورد 7 متر و 61 سانتی‌متر، به نشان نقره دست یافت و وی نیز موفق به رکوردشکنی شد. عبدالرضا جوکار نیز با رکورد 5 متر و 18 سانتی‌متر به عنوان چهارم این رقابت‌ها دست یافت.

تاکنون کاروان ایران 17 طلا، 9 نقره و 6 برنز کسب کرده است.

همچنین دو نماینده کشورمان در رقابت‌های مقدماتی دو 400 متر، کلاس T47، به میدان رفتند. احمد اجاقلو در پایان با ثبت رکورد 50 ثانیه و 65 صدم ثانیه اول شد و امین عبدال‌پور نیز در رقابت‌های همین ماده که در گروهی دیگر برگزار شد، با رکورد 58 ثانیه و 26 صدم ثانیه به عنوان چهارم دست یافت.

تیم ملی دوومیدانی کشورمان با 29 ورزشکار (23 مرد و 6 زن) در رقابت های قهرمانی دو و میدانی آسیا و اقیانوسیه حضور یافته است. این مسابقات از 17 تا 22 اسفند ماه با حضور 250 ورزشکار از 24 کشور به میزبانی کشور امارات برپاست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: