کد خبر: ۶۵۳۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲
تعداد بازدید: ۱۲۷۴
سرمربی پانیونیوس برای تمدید قرارداد خود خواهان حفظ کریم انصاری فرد شده است.
شرط پانیونیوس برای تمدید با انصاری فردسرمربی پانیونیوس برای تمدید قرارداد خود خواهان حفظ کریم انصاری فرد شده است.

پانیونیوس که معمولا برای بقا در لیگ تلاش می کرده است در این فصل با هدایت اوزونیدیس در جمع بالانشینان لیگ یونان جای گرفته و حالا در تلاش است تا قرارداد سرمربی موفق خود را تمدید کند، اما اوزونیدیس حفظ بازیکنان کلیدی تیم برای فصل آینده را به عنوان مهم ترین  شرط ماندن خود مطرح کرده است.

بنابر گزارش سایت imerisia یونان این در حالی ست که کریم انصاری فرد اخیرا با پیشنهاد 1.2 میلیون یورویی سوون سامسونگ کره روبرو شده و مسئولان باشگاه آرزو می کردند که مهاجم ایرانی با این انتقال موافقت کند، اما حالا با این شرط اوزونیدیس پانیونیوس باید در حفظ کریم تلاش کند آن هم در شرایطی که انصاری فرد با چندید پیشنهاد دیگر هم روبروست و در صورتی که بخواهد بازی در لیگی قوی تر را انتخاب کند حفظش برای پانیونیوس دشوار خواهد بود، ضمن اینکه انصاری فرد اخیرا به ادامه حضورش در فوتبال اروپا ابراز علاقه بود.
ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: