کد خبر: ۶۵۳۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲
تعداد بازدید: ۱۰۵۴
سخنگوی ستاد انتخاباتی ائتلاف اصلاح‌طلبان تلاش رقیب اصلاحات برای اختلاف‌افکنی بر سر ریاست مجلس دهم را در زمره رفتارهای غیرحرفه‌ای اصولگرایان در فضای انتخاباتی سال ٩٤ قلمداد کرد و گفت: از ابتدا هم اعلام کردیم که وارد این بحث نمی‌شویم و این موضوع را موضوع درون پارلمانی می‌دانیم.
بحث بر سر ریاست مجلس، بازی شکست خوردگان در انتخابات است
سيدمحمود ميرلوحي  اختلاف‌افكني در موضوع رياست مجلس دهم را برنامه جديد رقيب عليه اصلاح‌طلبان و اعتداليون دانست و گفت: رقيب ما هر كاري كرد تا پيروز ميدان باشد ولي نتيجه رفتار تبليغاتي و غيرحرفه‌اي خود را در انتخابات هفتم اسفند ديد. الان هم آنها همان رفتار غيرحرفه‌اي را ادامه مي‌دهند، اما ما با برنامه، تدبير و استراتژي آمده‌ايم.


به گزارش خبرآنلاین،   ميرلوحي با تاكيد بر اينكه «شوراي عالي سياست‌گذاري تا مرحله دوم، كار خود را ادامه مي‌دهد»، گفت: ما تاكيد داريم كه با برنامه و چارچوب پيش برويم و تاكيد داريم كه موضوع رياست مجلس دهم، موضوعي است كه بايد مجلس آينده درباره آن تصميم بگيرد. 

معاون پارلماني وزير كشور دولت اصلاحات در اين باره خاطرنشان كرد: بعد از اينكه مجلس دهم گشايش يافت و نمايندگان جديد بعد از طي مراحل، بر كرسي‌ها نشستند، خودشان درباره رياست مجلس تصميم‌گيري خواهند كرد. از قبل هم گفته‌ بوديم كه به اين مساله ورود پيدا نمي‌كنيم. مساله رياست مجلس، موضوع درون‌مجلسي است و در زمان خودش درباره آن تصميم‌گيري خواهد شد آن هم از درون مجلس.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: