کد خبر: ۶۵۲۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳
تعداد بازدید: ۸۸۰
همین چند هفته قبل بود که بحث جدایی وحید امیری از نفت تهران به سوژه اصلی محافل خبری ایران تبدیل شد. برای حتی بسیاری مصاف تیم تهرانی با الجیش در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را بازی خداحافظی امیری قلمداد کردند اما این اتفاق رخ نداد تا امیری همچنان در ترکیب تیم بحران‌زده پایتخت به میدان برود.

به گزارش خبرآنلاین؛ با توجه به مشكلات عديده مالي كه باشگاه نفت با آن دست به گريبان بود، پيش‌بيني مي‌شد نفتي‌ها درست مثل فصل قبل كه در چنين برهه‌اي مرتضي پورعلي‌گنجي پديده خود را به تيمي چيني فروخته و سودي بالغ بر 500 هزار دلار (يك ميليارد و هشتصد ميليون تومان) به حساب‌شان واريز شد تا مطالبات ساير اعضاي تيم را واريز كنند، اين بار هم با فروش وحيد اميري از زير بار مشكلات رهايي يافته و دوباره خون تازه‌اي به رگ‌هاي خود تزريق كنند اما يك طمع كوچك مانع اين اتفاق شد تا وحيد اميري كه تنها دو، سه ماه از قراردادش با نفت باقي‌ مانده، بدون اينكه ريالي به حساب باشگاه سود واريز كند، در پايان فصل بازيكن آزاد شناخته شود.

ماجرا از اين قرار بود كه يك باشگاه قطري پيش از باشگاه چيني مشتري وحيد اميري شد و حتي پيشنهادي وسوسه‌كننده به باشگاه نفت و خود اين بازيكن ارائه داد. قرار شد 500 هزار دلار براي رضايتنامه اين بازيكن به حساب نفت واريز و قرارداد خود بازيكن درست مثل مجتبي جباري جداگانه محاسبه شود. نفتي‌ها كه از طريق برخي واسطه‌ها از پيشنهاد باشگاه چيني مطلع شده بودند، بدون اينكه جوابي به پيشنهاد قطري‌ها بدهند منتظر اعلام رقم پيشنهادي از سوي چيني‌ها ماندند اما در فاصله يكي، دو هفته ورق برگشت و نه تنها هيچ پيشنهادي نيامد بلكه باشگاه قطري هم قيد بازيكن ايراني مد‌نظرش را زد و ملي‌پوشي از ازبكستان را به خدمت گرفت.

يكي از نزديكان باشگاه نفت با تأييد اين اتفاق گفت: «باشگاه منتظر بود تا براي فروش وحيد اميري قراردادي 700 هزار دلاري با چيني‌ها بسته و با اين پول كه نزديك به دو و نيم ميليارد تومان مي‌شد، تمام مشكلات مالي اين فصل را برطرف كند اما برخلاف تمام مكاتبات و رايزني‌هاي صورت گرفته، هيچ پيشنهاد كتبي و رسمي از سمت چيني‌ها نيامد و از آن سو پيشنهاد باشگاه ‌ام‌صلال قطر هم كه تنها براي رضايتنامه 500 هزار دلار پرداخت مي‌كرد نيز منتفي شد تا همين طمع 200 هزار دلاري كار دست نفت بدهد و بحران‌ها همچنان ادامه پيدا كند». با اين گفته‌ها مي‌توان اين‌گونه برداشت كرد كه باشگاه‌ ام‌صلال و مربي ترك‌تبارش وحيد اميري را براي جايگزيني آندرانيك تيموريان مد‌نظر داشتند كه دست دست كردن‌هاي مديران باشگاه، اين پرونده را به بايگاني فرستاد.

حالا با اين اتفاقات نه تنها مشكلات مالي نفت حل نشد بلكه بحران‌ها جدي‌تر و فشار عصبي باعث افزايش بحران‌ها شد تا نفتي‌ها در روزهاي غم‌انگيزي مسابقات خود در ليگ‌ برتر را ادامه داده و وحيد اميري هم روزهاي پاياني حضورش در باشگاه نفت را به همين شكل سپري كند تا با اتمام اين قرارداد و با خيالي آسوده در تابستان به باشگاهي خارجي چه در چين، چه در حاشيه خليج فارس پيوسته و قراردادي ميليون دلاري ببندد.

خبرداغ
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: