کد خبر: ۶۵۲۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷
تعداد بازدید: ۴۱۷۸
رضا عطاران و عوامل فیلم "من سالوادور نیستم" به کارگردانی منوچهر هادی فردا شب برای تماشای فیلم در کنار مردم به پردیس ملت می روند.
رضا عطاران فردا شب در پردیس ملت
رضا عطاران و عوامل فیلم "من سالوادور نیستم" به کارگردانی منوچهر هادی فردا شب برای تماشای فیلم در کنار مردم به پردیس ملت می روند.

 اکران مردمی فیلم «من سالوادور نیستم» شامگاه یکشنبه 16 اسفند در دو سانس 21:15 و 23:00 با حضور بازیگران و عوامل فیلم در پردیس سینمایی ملت برگزار خواهد شد. 
«من سالوادور نیستم» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی منصور سهراب پور و امیر پروین حسینی داستان ناصر و خانواده‌اش را روایت می کند که به واسطه آژانس تعطيلات رويايي برای سفری سياحتی به برزيل دعوت مي‌شوند، آنجل دختری برزيلی، او را با نامزد سابق خود اشتباه گرفته است و ...

این فیلم با بازی رضا عطاران، یکتا ناصر، مهدی محرابی، کارول ویدونی، بری فیوکا، سوگل محرابی و ژیلا صادقی و با حضور ریوالدو فوتبالیست مشهور برزیلی است و دیگر عوامل فیلم عبارتند از : نویسنده: رضا مقصودی/ مدیر فیلمبرداری: ابراهيم غفوری/ تدوین: حسن ايوبی/ مدیر تولید: ناصر ريحان صفت/ طراح صحنه و لباس: محسن غلامی/ طراح چهره پردازی: اميد گل زاده، آرزو حلاجی/ دستیار کارگردان و برنامه ریز: عليرضا شمس شريفی/

منبع:خبرآنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: