کد خبر: ۶۵۲۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱
تعداد بازدید: ۱۲۴۹
دیوید بکام که سهامدار اصلی باشگاه تازه تاسیس میامی یونایتد محسوب می شود در اندیشه گردآوری ستارگان فوتبال دنیا در آینده نزدیک است.
بکام در اندیشه جذب مسی برای میامی یونایتدیکی از مهمترین اهداف بکام به خدمت گرفتن لیونل مسی برای میامی یونایتد است. مسی که هنوز 28 سال سن دارد، در چند مصاحبه از علاقه خود برای بازی در لیگ MLS صحبت کرده و همین مساله امیدواری های بکام برای جذب فوق ستاره آرژانتینی را افزایش داده است.

طبق پیش بینی ها میامی یونایتد از سال 2017 در لیگ MLS شروع به فعالیت خواهد کرد و هدف اول بکام برای قدرتمند ساختن تیمش جذب زلاتان است. ستاره سوئدی قراردادش با پاری سن ژرمن تابستان 2016 به اتمام می رسد و شایعات حاکی از احتمال حضور او در لیگ ایالات متحده است.
به ادعای دیلی میل، بکام که قصد ساختن یک تیم رویایی را دارد، در یک برنامه ریزی 5 ساله قصد جذب مسی را نیز دارد. این در حالی است که بارسلونا قصد دارد با ارائه پیشنهادی جدید به مسی، او را تا سال 2022 در اختیار داشته باشد.

منبع: "ورزش سه"،

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: