کد خبر: ۶۵۲۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳
تعداد بازدید: ۶۰۷
بانک آینده برای مدیریت کیفیت در ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی، موفق به دریافت تقدیرنامه «سطح اشتهار به کیفیت دوستاره» از پنجمین دوره «جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICTINQA)» شد.
بانک آینده موفق به دریافت تقدیرنامه «سطح اشتهار به کیفیت دو ستاره» شدبه گزارش خبرداغ، طبق ارزیابی کمیته داوران در پنجمین دوره جایزه ملی کیفیت که با حضور جناب آقای دکتر واعظی، وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات در تاریخ ۰۹/۱۲/۱۳۹۴ برگزار شد؛ بانک آینده، با پیشی گرفتن از دیگر بانک‌های حاضر در این دوره، به‌عنوان سازمان چابک و متعالی در حوزه خدمات بانکداری الکترونیکی، انتخاب و موفق به دریافت این تقدیرنامه شد. 

در دو دوره گذشته جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICTINQA) نیز، بانک آینده با حضوری فعال و پویا، موفق به اخذ تقدیرنامه سطح اهتمام به کیفیت (سال ۱۳۹۲) و اشتهار به کیفیت یک ستاره (سال ۱۳۹۳) شده بود.

جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات یکی از جوایز معتبر در زمینه تعالی سازمانی و مدیریت کیفیت محصولات و خدمات در کشور بوده و از سال ۱۳۹۰، بهصورت سالانه و تحت نظارت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به منتخبان اهدا می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: