کد خبر: ۶۵۲۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۲
تعداد بازدید: ۱۱۰۴
افتخاری دیگر برای فوق ستاره آرژانتینی
فوق ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال در آستانه رسیدن به یک جایزه فردی بزرگ دیگر قرار گرفته است.
مسی نامزد جایزه بهترین ورزشکار سال شدلیونل مسی، مهاجم باشگاه بارسلونا، نامزد دریافت جایزه لاروس 2016 شده است. جایزه لاروس هر ساله به بهترین ورزشکار سال تعلق می گیرد. لیونل مسی باید برای کسب این جایزه که در برلین مراسم آن برگزار می شود، با لوئیس همیلتون، نواک جوکوویچ، یوسین بولت، استفان کری و جوردن اسپیت رقابت کند. نواک جوکوویچ، تنیسور صرب، سال گذشته موفق شد این جایزه را به خانه ببرد.

لیونل مسی این شانس را دارد تا تبدیل به اولین فوتبالیستی شود که این جایزه مهم را به خود اختصاص می دهد. پیش از این هیچ فوتبالیستی موفق به دریافت این جایزه نشده بود.

باشگاه بارسلونا نیز در بخش بهترین تیم ورزشی سال، نامزد شده است. بارسلونا در سال 2012 نیز موفق شده بود این جایزه را به خود اختصاص دهد. سال گذشته نیز تیم ملی آلمان موفق شد این جایزه را کسب کند.

مراسم لاروس در روز هجدهم ماه آوریل در برلین برگزار خواهد شد.

منبع: "ورزش سه"
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: