کد خبر: ۶۵۲۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷
تعداد بازدید: ۱۷۴۳
یک نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطعاً لاریجانی رئیس مجلس بعد خواهد بود، عارف و تاجگردون را گزینه‌های نایب رئیسی مجلس دهم عنوان کرد.
پیش‌بینی یک نماینده از رییس آینده مجلس
سیدرمضان شجاعی کیاسری  اظهار کرد: ترکیب مجلس آینده ترکیب نزدیکی است و اگر جریانات سیاسی حاضر در مجلس بعد بنا را بر همکاری نگذارند، قطعاً‌ دچار اختلافات عمیق می‌شوند که برای مجلس انرژی‌بر و هزینه‌بر است و مجلس را به حاشیه می‌کشاند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: درست است که در مجلس آینده تندروها نیستند اما تراز اصولگرایان و اصلاح‌طلبان به یک اندازه است و به نظرم این مستقلین هستند که حرف اول را می‌زنند. البته فضای مجلس آینده به شکلی خواهد بود که مستقلین بیشتر به سمت اصلاح‌طلبان گرایش پیدا می کنند و لذا غلبه با اصلاح‌طلبان خواهد بود.

شجاعی کیاسری در پایان با تأکید بر اینکه قطعاً لاریجانی رئیس مجلس آینده خواهد بود، محمدرضا عارف و غلامرضا تاجگردون را گزینه‌های نایب رئیسی مجلس دهم عنوان کرد. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: