کد خبر: ۶۵۲۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳
تعداد بازدید: ۴۹۶
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: النصر تیمی قدرتمند در فوتبال امارات و باشگاهی قابل احترام است.
استیماچ: امیدوارم با دست پر برگردیمخبرگزاری میزان: به نقل از سایت رسمی باشگاه سپاهان، ایگور استیماچ پیش از دیدار تیمش مقابل النصر امارات در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: النصر تیم خوبی در لیگ امارات و برای ما رقیبی قابل احترام است. این تیم بازیکنان خوبی در خطوط مختلف به ویژه خط حمله دارد. در صورتی که مهاجمان حریف اجازه خودنمایی پیدا کنند، می‌توانند برای ما درسرساز شوند و باید مراقب‌شان باشیم.

وی ادامه داد: امیدوارم مثل دیدار رفت یک بازی خوب دیگر را شاهد باشیم و بتوانیم دست پر از امارات به ایران بازگردیم و با ادامه مبارزه در رقابت‌های گروهی به موفقیت دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به سؤالی در مورد باشگاه النصر تصریح کرد: النصر تیمی قدرتمند در فوتبال امارات و باشگاهی قابل احترام است. این باشگاه ساختار منظمی دارد و با توجه به آکادمی بزرگی که در اختیار دارد قطعا سهم مهمی در توسعه فوتبال امارات خواهد داشت.

وی در پایان گفت: باشگاه سپاهان در دو ماه گذشته دشواری‌های متعددی را پشت سر گذاشته است. از مسئولان باشگاه به جهت حمایت‌های مختلف و پشتیبانی‌های مالی در پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان ما که بتوانند با تمرکز کامل به موفقیت در آسیا فکر کنند تشکر می‌کنم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: