کد خبر: ۶۵۲۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳
تعداد بازدید: ۳۸۴
شکایت فدراسیون فوتبال جدی است
کی روش هیچ پاسخی به مصاحبه های محمد مایلی کهن نمی دهد چون این را فدراسیون فوتبال از او خواسته است و اگر تخطی کند عواقب این تصمیم به برعهده خودش خواهد بود.
آیا مایلی‌کهن دوباره به زندان می‌رود؟اما فدراسیون فوتبال در قبال این درخواست متعهد شده تهمت هایی که از سوی محمد مایلی کهن به کی روش زده شد را در مراجع قضایی پیگیری خواهد کرد و تا رسیدن به نتیجه نهایی دست از اعاده حیثیت بر نخواهد داشت.

، یکی از دست اندرکاران فدراسیون فوتبال با تایید این خبر گفت: « وکیل قانونی فدراسیون فوتبال شکایت نامه ای را علیه محمد مایلی کهن تنظیم و تقدیم دادسرا کرده است. این جا بحث حمایت از کی روش نیست چون محمد مایلی کهن به فدراسیون فوتبال هم تهمت زده است. او مدعی شده است که کی روش از بردن تیم ملی به آفریقای جنوبی پیش از حضور در جام جهانی منفعت داشته است و خانواده او با خرج فدراسیون فوتبال در جام جهانی حضور داشتند و... این یعنی که فدارسیون فوتبال زمینه را برای سوء استفاده کی روش فراهم کرده است و از بیت المال برای خانواده کی روش هزینه کرده است. محمد مایلی کهن باید این را در دادگاه اثبات کند.در غیر اینصورت باید تاوان حرف هایش را پذیرا باشد.»

شکایت فدراسیون فوتبال از محمد مایلی کهن در حالی به دادسرا رفته است که مدیر فنی پیشین تیم ملی امید چندی پیش به خاطر شکایت علی دایی به زندان رفت و حتی چند روزی در زندان بود که با رضایت علی دایی خیلی زود از زندان آزاد شد.

منبع: "ورزش سه"،
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: