کد خبر: ۶۵۲۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳
تعداد بازدید: ۱۷۱۳
سرمربی‌سایپا گفت: متاسفانه در فوتبال ما عده‌ای هستند که نمی‌گذارند در فضای فوتبال ما عدالت بین همه تیم‌ها باقی بماند.

جلالی: شایعه ساختند دخترم هنرپیشه شده تا تمرکز تیمم را برهم بریزند/ امیدوارم از جمع مدعیان خارج نشویممجید جلالی در خصوص طرح شکایت خود از کسانی که با انتشار عکس خانوادگی وی مدعی بودند دختر وی به جرگه هنرپیشگان سینما پیوسته است، گفت: «چنین خبری شایعه است و به همین خاطر از طریق وکیلم از کسانی که این خبر را منتشر کرده‌اند، شکایت خواهم کرد. به گزارش آنا، نمی‌دانم چرا نمی‌گذارند ما با آرامش کار کنیم و با جریان‌سازی قصد ضربه زدن به تیم ما را دارند. با چنین خبرهایی مانع منصفانه بودن شرایط می‌شوند و اجازه خوب کار کردن را از ما می‌گیرند تا با قدرت راهمان را ادامه ندهیم. امیدوارم شرایط به گونه‌ای پیش برود که همه چیز در فوتبال ما قانونمند شود.»

وی در مورد اینکه چه راهکاری برای نجات دادن تیمش از این حواشی دارد، عنوان کرد: «به هرحال وظیفه بازیکنان تیم این است که توجهی به چنین مسائلی نداشته باشند و با تمرکز روی هدفی که دارند کار کنند. ما باید با حفظ آرامش فضایی فراهم کنیم که به تیم فشار نیاید و آنها در جریان بازی به موفقیت تیم بیاندیشند. مسلما با حفظ آرامش به سمتی خواهیم رفت که از جمع مدعیان خارج نشویم.»

سرمربی سایپا با بیان این نکته که تیمش در دیدار این هفته در خانه فولاد خوزستان مجید ایوبی را به خاطر محرومیت در اختیار ندارد، اظهار داشت: «ما تمرینات خود را به صورت منظم برگزار می‌کنیم و در هر بازی که داریم با توجه به شرایط تیم مقابل ترکیب را مشخص می‌کنیم. غیبت مجید ایوبی کمی کار ما را سخت می‌کند اما با توجه به اینکه سجاد مشکل‌پور در کنار تیم تمرینات خود را آغاز کرده‌است در پست دفاع وسط مشکلی را حس نمی‌کنیم.»

وی افزود: «فولاد خوزستان در نیم‌فصل دوم روند رو به رشدی داشته و این هفته هم به دنبال نتیجه گیری است اما تیم ما هم تا اینجا یکی از مدعیان بوده و برای حفظ جایگاهی که داریم باید به فکر کسب حداکثر امتیاز در اهواز باشیم. هر چند کار سختی در خانه حریف داریم.»

جلالی با ابراز رضایت از عملکرد مهاجمان تیمش درباره اینکه به چه دلیل در پی جذب یک مهاجم خارجی است، یادآور شد: «من اصراری برای آوردن مهاجم خارجی ندارم. اگر اعلام کردیم که یک مهاجم به تیم اضافه شود تنها به این خاطر است که اگر در بازی‌های باقیمانده یکی از مهاجمان تیم نتوانست به ما کمک کند به جای او از مهاجم جدیدمان استفاده کنیم. مهاجمان ما تا اینجای فصل فراتر از انتظارمان عمل کرده‌اند.»

سرمربی سایپا درباره اینکه هنوز سایپا را به عنوان یک مدعی قهرمانی در کنار پرسپولیس می‌بیند، تصریح کرد: «من بعد از بازی با پرسپولیس تحلیل خود را تا آن لحظه بیان کردم. اگر تیم‌های دیگر بتوانند بهتر از گذشته ظاهر شوند به احتمال فراوان مدعیان قهرمانی از دیدگاه من تغییر می‌کند.»

جلالی در خصوص نتایج تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا نیز بیان داشت: «ما شروع خیلی خوبی داشتیم و نشان دادیم نمایندگان کشورمان بخت اول صعود از گروه‌های خود هستند. امیدوارم در ادامه بازی‌ها همین روند ادامه یابد تا نمایندگان ایران شایستگی فوتبال ایران را در آسیا نشان دهند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: