کد خبر: ۶۵۱۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۷
تعداد بازدید: ۱۵۶۲
«Corduroy» یک گربه بازنشسته شیطان است. او با اینکه 26 سال (121 سال گربه ای) سن دارد، حاضر نیست مثل سن و سالش رفتار کند.
برترین ها: «Corduroy» یک گربه بازنشسته شیطان است. او با اینکه 26 سال (121 سال گربه ای) سن دارد، حاضر نیست مثل سن و سالش رفتار کند. او رکورد گینس پیرترین گربه زنده جهان را دارد اما هنوز هم روی کانتر می پرد و از پرسه زدن بیرون خانه لذت می برد. هنگامی که صاحبش Okura هفت ساله بود این گربه نیمه مین راگون را از پناهگاهی در اورگان گرفت. 

مسن ترین گربه جهان!

باوجود اینکه او برای حفاظت از کلیه هایش از یک رژیم کم پروتئین استفاده می کند، اما در وضعیت سلامتی خوبی به سر می برد. 

مسن ترین گربه جهان!

صاحبش، رید می گوید: «من اعتقاد دارم کلید اصلی طول عمر او این است که ما پنجه های او را از بین نبردیم و به او اجازه می دادیم بیرون برود. او می توانست از خودش دفاع کند و ذهن و بدنش را با شکار تمرین دهد. من افتخار می کنم که او را در زندگی ام دارم و صادقانه، به یاد نمی آورم زندگی ام بدون او بوده باشد. او یک همراه فوق العاده است و من امیدوارم بتوانم سال های شاد و سالم دیگری هم به او بدهم.»

مسن ترین گربه جهان!

مسن ترین گربه جهان!

مسن ترین گربه جهان!

مسن ترین گربه جهان!

مسن ترین گربه جهان!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: