کد خبر: ۶۵۱۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵
تعداد بازدید: ۹۴۵
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در حمایت از امید نوروزی می گوید او پهلوانی است که اگر حتی با یک دست هم کشتی بگیرد، می‌تواند قهرمان شود.
بنا: امیدنوروزی با یک دست هم قهرمان می‌شود مصدومیت حالا جزوی از زندگی کشتی گیران شده است و معمولا با درصد زیاد یا کم آسیب دیدگی را همراه خود دارند. امید نوروزی، دارنده مدال طلا المپیک لندن حالا مصدومیتی شدیدتر نسبت به گذشته را تجربه می کند اما این موضوع دلیلی بر تمرین نکردن او نشده است.
محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی حمایت خود از نوروزی را این طور عنوان کرده است: « امید نوروزی پهلوانی است که اگر حتی با یک دست هم کشتی بگیرد، می‌تواند قهرمان شود و الان هم علیرغم ضرب خوردگی که دارد، خیلی عالی در کنار بقیه کشتی گیران حاضر در اردو تمرین می‌کند. البته مصدومیت او جدی هم نیست و ظرف چند روز آینده برطرف خواهد شد.»

منبع: "ورزش سه"،
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: