کد خبر: ۶۵۱۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹
تعداد بازدید: ۲۲۶۴
نتایج انتخابات دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قائنات و زیر کوه، تویسرکان، شهربابک، کلیبر، خدا آفرین و بخش هوران حاکی از آن است که به ترتیب فرهاد فلاحتی، محمد مهدی مفتح، علی اسدی و قلی الله قلی زاده انتخاب شدند.
در حوزه انتخابیه قائنات و زیر کوه از مجموع 87 هزار و 687 رای ماخوذه فرهاد فلاحتی گزینه مورد حمایت اصولگرایان با 30 هزار و 12 رای انتخاب شد.

به گزارش خبر انلاین، همچنین در حوزه انتخابیه تویسرکان از مجموع 54 هزار و 436 رای ماخوذه محمد مهدی مفتح گزینه مورد حمایت اصولگرایان، لیست امید و صدای ملت با 39 هزار و 623 رای به بهارستان راه یافت.
در حوزه انتخابیه شهر بابک نیز از مجموعه 45 هزار و 66 رای ماخوذه علی اسدی گزینه مورد حمایت اصلاح طلبان با 16 هزار و 956 رای انتخاب شد.
در حوزه انتخابیه کلیبر، خداآفرین و بخش هوران نیز از مجموع 63 هزار و 480 رای قلی الله قلی زاده گزینه مورد حمایت اصولگرایان با 36 هزار و 936 رای پیروز این انتخابات شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: