کد خبر: ۶۵۱۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵
تعداد بازدید: ۱۱۵۳
وزیر بهداشت:
وزیر بهداشت در عیادت مجدد از آیت‌الله واعظ طبسی از پایین بودن شاخص‌های هوشیاری این روحانی برجسته خبر داد.

سیدحسن هاشمی، وزیر بهداشتشب گذشتهپس از اطلاع از کسالت و بستری شدن آیت الله واعظ طبسی راهی مشهد شد تا از وی در بیمارستان امام رضا(ع) عیادت کند.

 به گزارش ایکنا، وزیر بهداشت صبح امروزپس از عیادت مجدد از ايشان اظهار کرد: آیت الله طبسی در طول دو سال گذشته بیماری صعب العلاجی داشتند و تحت درمان بودند که از ديروز بعد از ظهر احتمالا به دليل خونریزی مغزی و یک وقفه تنفسی را پشت سر گذاشته اند.

دکتر هاشمی در مورد روند درمان آیت الله واعظ طبسی افزود: شرایط ایشان چندان مساعد نیست ولی ما به عنوان تیم پزشکی تا آخرین لحظه تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد.

وزیر بهداشت از آیت الله واعظ طبسی به عنوان یکی از ذخایر و استوانه های انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: متاسفانه شاخص‌های هوشیاری ایشان در حال حاضر در سطح پایینی است و ایشان در حالت کما به سر می برند.

شایان ذکر است آیت الله واعظ طبسی ساعاتی پس از شرکت در انتخابات و انداختن رای خود به صندوق، دچار عارضه تنفسی شده و در بیمارستان بستری شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: