کد خبر: ۶۵۱۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱
تعداد بازدید: ۱۴۱۲
کاپیتان تیم والیبال شهرداری ارومیه نمایش خوبی در نیمه نهایی نداشت و نتوانست نقش موثری برای فرار شکست تیم خود ایفا کند. سرمربی این تیم دلیل عصبی بودن و نا آمادگی معروف را می گوید.
تیم والیبال شهرداری ارومیه در اولین بازی نیمه نهایی لیگ برتر مقابل پیکان شکست خورد و در دیداری که می توانست برنده آن باشد با نتیجه 3 بر یک بازی را واگذار کرد. سعید معروف در این دیدار عملکرد خوبی نداشت و با اعتراض به بازیکنان خود و داور کمی شرایط غیر طبیعی را ایجاد کرده بود.

جهانگیر سیدعباسی سرمربی شهرداری ارومیه بعد از دیدار مقابل پیکان گفت:« سعید معروف در چند روز اخیر دچار سرما خوردگی شدیدی شده بود و حتی روز قبل بازی مقابل پیکان هم تمرین نکرد. طبیعی است وقتی تیم ست هایی که 22 بر 20 یا 21 بر 18 پیش است را می بازد، بیشترین فشار بر کاپیتان و پاسور وارد می شود و شاید همین مسئله سبب شده بود که مقداری در طول مسابقه عصبی شود.»

چرا سعید معروف عصبی بود؟ (عکس)


چرا سعید معروف عصبی بود؟ (عکس)
منبع: "ورزش سه"

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: