کد خبر: ۶۵۱۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶
تعداد بازدید: ۳۰۵
دژاگه: نکونام نیازی به دفاع کردن ندارد/العربی خانه دوم من است/می خواهم در قطر قهرمان شوم
دژاگه می گوید هر تیمی به بازیکنی مثل جواد نکونام نیاز دارد.

به گزارش خبرآنلاین؛ اشکان دژاگه ستاره تیم ملی ایران می گوید دوست دارد همچنان در العربی بماند. او در گفت و گو با روزنامه الشرق قطر توضیحاتی درباره حضور نکونام و همچنین شرایط خودش می دهد. اشکان می گوید دوست دارد در العربی بماند و آنجا به قهرمانی برسد.

چرا هفته گذشته به الریان باختید؟
انکار نمی کنم که الریان تیم بزرگی است ولی همه بعد از این مسابقه از ما راضی بودند. در سطح خودمان خوب بازی کردم. ما موقعیت هایی در این مسابقه داشتیم که همه را از دست دادیم و الریان هم روی دو اشتباه کوچک به ما گل زد. طبیغی است که وقتی مقابل تیم بزرگی بازی می کنید و اشتباه دارید، سخت است که بتوانید نتیجه بازی را برگردانید. 
با السد یکی از تیم های خوب لیگ بازی دارید. نظرتان درباره این مسابقه چیست. 
بازی با السد هم مثل رقابت با تیم های بزرگی مانند الریان، لخویا و الغرافه است که اخیرا با آنها بازی کردیم. قطعا هم ما و هم السد برای برنده شدن تلاش می کنیم. من به توانایی تیم ایمان دارم که می توانیم به تیم السد غلبه کنیم. با احترام کامل به السد ما می خواهیم برنده باشیم. العربی برای رسیدن به موفقیت باید در 7 هفت بازی باقیمانده باید برنده باشد. 21 امتیاز پیشروی ماست و فرصتی برای از دست دادن امتیازها نداریم. 
بعضی ها می گفتند بستن قرارداد با نکونام اشتباه بود ولی...
جواد بازیکن بزرگی است و اصلا نیازی به دفاع کردن ندارد. از زمانیکه به العربی آمده من و دیگر بازیکنان احساس امنیت می کنیم. بازی کنار او برای ما یک افتخار است. نکونام به خاطر سال ها بازی کردند، تجربه زیادی دارد. با صراحت می گویم که هر تیمی به یکی مثل جواد نکونام نیاز دارد. با حضور او ما به فرمی که دوست داریم رسیده ایم.
ولی می گویند سن و سال او بالاست.
این یک فکر اشتباه است. شما اگر به آمار بازی و همینطور میزبان دوندگی نکونام توجه کنید، می فهمید این مسئله اشتباه است. خیلی از باشگاههای بزرگ جهان بازیکنانی با تجربه نکونام در اختیار دارند که به این بازیکنان تکیه می کنند. 
شما بعد از اتمام قرارداد خود در العربی باقی می مانید؟
من قراردادم با العربی تا پایان فصل آینده است. خیلی خوشحالم که در این باشگاه حضور دارم. العربی خانه دوم من است. این یکزار پننهان نیست که دوست ندارم العربی را ترک کنم. می خواهم به دستاورد مهمی مثل قهرمانی با این باشگاه برسم. 
آیا شما فکر می کنید العربی می تواند قهرمان شود؟
در حال حاضر که هدف ما حضور در بین 4 تیم نهایی لیگ است. پس از آن تمام تمرکز خود را روی مسابقات جام حذفی می گذاریم اما فعلا فقط به لیگ برتر فکر می کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: