کد خبر: ۶۵۱۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۳
تعداد بازدید: ۱۲۸۲
رئیس ستاد انتخابات هرمزگان با بیان این‌که 39 کاندیدا در رقابت انتخاباتی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان باقی ماندند، گفت: از مجموع 101 داوطلب دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان 36 نفر رد صلاحیت، 26 نفر انصراف دادند و 39 نفر در فضای رقابتی هرمزگان باقی ماندند.

 «بهروز اکرمی» بعد از ظهر امروز(پنج‌شنبه ششم اسفندماه) در یک نشست خبری افزود: با بیان این‌که 1267 شعبه اخذ رأی در هرمزگان پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۷۲۹ شعبه ثابت و ۵۳۸ شعبه نیز سیار و ۴۸۳ شعبه شهری و ۷۸۴ شعبه روستایی است و تعداد اعضای شعب در هرمزگان بیش از ۱۵ هزار نفر خواهند بود.

به گزارش ایسنا، وی خاطرنشان کرد: براساس اعلام سازمان ثبت احوال و وزارت کشور، یک میلیون و ۱۱۹هزار و ۹۳نفر در هرمزگان می‌توانند در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان شرکت کنند.

اکرمی خاطرنشان کرد: در استان هرمزگان هم‌چنین تعداد 74 هزار و 710 نفر رأی اولی یعنی رده سنی بین 18 تا 19 وجود دارد که فردا برای نخستین بار پای صندوق‌های رأی خواهند رفت.

وی از افزایش 23 درصدی شعب اخذ رأی در سطح استان خبرداد و گفت: در کل حوزه‌های انتخاباتی هرمزگان امسال افزایش قابل توجه شعبه‌های رأی داشته‌ایم و به خاطر این است که ما به این جمع‌بندی رسیدیم که باید شعبه‌های اخذ رأی را بیشتر کنیم تا دسترسی مردم بهتر باشد و مردم به‌راحتی بتوانند در پای صندوق‌ها حضور داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات هرمزگان با بیان این‌که 39 کاندید در رقابت دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هرمزگان باقی ماندند، گفت: از مجموع 101 داوطلب دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان 36 نفر رد صلاحیت، 26 نفر انصراف دادند و 39 نفر در فضای رقابتی هرمزگان باقی ماندند.

وی تصریح کرد: در انتخابیه مرکز استان 63 داوطلب ثبت‌نام کرده بودند که 25 نفر رد صلاحیت، 17 نفر انصراف دادند و 21 نفر تائید صلاحیت و در رقابت انتخابات این حوزه باقی ماندند.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه انتخابیه غرب استان نیز 24 داوطلب ثبت‌نام کردند که از این تعداد هشت نفر رد صلاحیت، شش نفر انصراف دادند و 10 نفر تائید صلاحیت شدند و در رقابت انتخابات باقی ماندند.

اکرمی تصریح کرد: هم‌چنین در حوزه شرق استان نیز 14 داوطلب ثبت‌نام، سه نفر رد صلاحیت، سه نفر انصراف و هشت نفر در فضای رقابتی این حوزه باقی ماندند.

وی همکاری و همراهی رسانه‌ها را در افزایش شور و نشاط انتخاباتی تأثیرگذار دانست و گفت: اصحاب رسانه به عنوان یاوران صدیق انقلاب اسلامی، از همه ظرفیت ها برای تشویق مردم به حضور در پای صندوق‌های رأی استفاده کنند.

اکرمی تصریح کرد: همه برنامه‌ریزی‌ها برای حضور پرشور مردم در انتخابات هفتم اسفند انجام شده و انتظار می‌رود مردم به طور گسترده در این عرصه مهم حضور یابند.

وی یادآور شد: هم‌چنین خبرنگاران برای آسان شدن روند تهیه و پوشش خبر و گزارش‌های انتخاباتی در روز هفتم اسفند و اطلاع‌رسانی درباره نتایج انتخابات، کارت ویژه دریافت می‌کنند و این کمیته باید خبرنگاران را برای صدور کارت شناسایی با همکاری خانه مطبوعات و رسانه‌های استان به فرمانداری‌ها و ستاد انتخابات معرفی کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: