کد خبر: ۶۵۱۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱
تعداد بازدید: ۱۳۰۱
شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش با حضور در سومين نمایشگاه املاک و مستغلات تهران توانمندي ها و فرصت هاي سرمايه گذاري كيش را معرفي مي كند.

معرفی فرصت های سرمایه گذاری كيش در نمایشگاه املاک و مستغلات تهراننمایشگاه از سه شنبه 4 اسفند با هدف معرفی پهنه وسیع جذب سرمایه و فرصت های سرمایه گذاری در پروژه های مسکن و مستغلات در داخل کشور، جذب و هدایت سرمایه های داخلی و خارجی براي توسعه صنعت ساختمان سازي و معرفی توانمندی انبوه سازان و شرکت های بزرگ فعال در صنعت ساختمان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز شده است .

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در اين نمايشگاه شرکت‌های ساختمانی، انبوه سازان، تعاونی ها و مشاوران مسکن، طراحان و مهندسان جدیدترین طرح‌ها و برنامه‌های ساختمانی خود را در زمینه انبوه سازی، سبک سازی و مقاوم سازی، بازسازی بافت‌های فرسوده و نوین ترین سیستم‌های ساخت و ساز را در معرض ديد علاقمندان قرار داده اند. شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش نيز با شركت در اين نمايشگاه قابلیت ها و فرصت های سرمایه گذاری جزيره كيش، طرح هاي نوين معماري، استاندارد سازي صنعت ساخت و ساز و پروژه هاي مهم و مطرح جزيره كيش از جمله محور ویژه کیش را به شركت كنندگان و بازديد كنندگان معرفي مي كند.

معرفی املاک و مستغلات قابل واگذاری سازمان منطقه آزاد و شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش از جمله پروژه های رویای کیش، مجتمع خدماتی میر مهنا و پروژه های مشارکتی و اطلاع رساني در خصوص روند برگزاری مزایده واگذاری اراضی، از دیگر اهداف شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش براي حضور در این نمایشگاه است.

این نمایشگاه تا جمعه 7 اسفند در تهران برپاست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: