کد خبر: ۶۵۱۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷
تعداد بازدید: ۱۲۵۲
رویداد بزرگ رونمایی از One M10، پرچم‌دار جدید HTC احتمالا 29 فروردین ۱۳۹۵ (۱۱ آوریل ۲۰۱۶) رخ می‌دهد.
مجله دیجی کالا - فرشته سلیمانی: شایعات درست از آب درآمدند و HTC آخرش هم از گوشی پرچم‌دار خود، یعنی One M10 در همایش MWC 2016 (کنگره جهانی موبایل) رونمایی نکرد. گفته می‌شد HTC قصد دارد در یک زمان مناسب این گوشی را معرفی کند؛ زمانی که بتوان به‌عنوان یک رویداد بزرگ روی آن مانور داد.

رونمایی از اولین پوستر از HTC One M10

رویداد بزرگ رونمایی از پرچم‌دار جدید HTC (اگر بخواهیم همچنان به اخبار غیرموثق استناد کنیم) 29 فروردین ۱۳۹۵ (۱۱ آوریل ۲۰۱۶) رخ می‌دهد. تا امروز HTC فقط پوستر تبلیغاتی One M10 را رو کرده است. این پوستر روی توییتر رسمی این شرکت تایوانی با هشتگ powerof10 پست شده است. به‌این‌ترتیب کاملا روشن است که این گوشی هر چه باشد،‌ عدد 10 را در نام خود دارد. در تصویری که منتشر شده لبه‌های پهن و خیلی صاف یک گوشی را می‌بینیم که جنس آن فلزی است.

شایعات درباره‌ی مشخصات فنی HTC One M10 که با کد Perfume شناخته می‌شود،‌ از یک صفحه‌نمایش ۵.۱ اینچی AMOLED با رزولوشن QHD خبر داده‌اند.

طبق این شایعات HTC One M10 دارای رم ۴ گیگابایتی، تراشه‌ی Qualcomm Snapdragon 820 ، دوربین پشت ۱۲ مگاپیکسلی با فناوری UltraPixel و فوکوس اتوماتیک لیزری، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی با فناوری UltraPixel و قابلیت اسکن اثر انگشت خواهد بود. سیستم عامل این گوشی، اندروید نسخه 6.0.1 مارشمالو با رابط کاربری HTC Sense 8 است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: