کد خبر: ۶۵۱۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳
تعداد بازدید: ۱۱۹۶
حضور بهترین گلزن لیگ برتر مقابل تراکتورسازی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
خبرگزاری میزان: مهدی طارمی و احمد نوراللهی که در اردوهای تیم فوتبال پرسپولیس، هم‌اتاقی هستند در تمرین روز دیدار این تیم مقابل فولاد خوزستان، دیرتر از ساعت اعلام شده در جلسه با سرمربی حاضر شدند.

این موضوع ناراحتی برانکو را به دنبال داشت تا جایی که نوراللهی را از فهرست تیمش خط زد اما طارمی تنبیه نشد و 90 دقیقه در ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس به میدان رفت.

تصمیم برانکو، تعجب اطرافیان تیم را به دنبال داشت. وقتی از سرمربی تیم فوتبال پرسیدند چرا طارمی را هم مانند نوراللهی تنبیه نکرده، او پاسخ داد که تیمش با کمبود مهاجم مواجه است.

با اتفاقات اخیر در تمرین این تیم و اعتصابی که گفته می‌شود توسط طارمی رهبری شده، باید دید برانکو باز هم مصلحت اندیشی می‌کند یا خیر.

جری بنسون در دیدار هفته بیست‌ودوم مقابل تراکتورسازی محروم است و برانکو در خط حمله محدودیت دارد. اگر طارمی در ترکیب یازده نفره تیمش قرار نگیرد، اولین باری است که نیمکت‌نشینی را تجربه می‌کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: