کد خبر: ۶۵۱۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷
تعداد بازدید: ۹۱۸
در مصاحبه با فرانس فوتبال
کریم بنزما به دلیل درگیر بودن در پرونده قضایی باج خواهی از والبوئنا فعلا از تیم ملی فرانسه کنار گذاشته شده است.
به گزارش "ورطش سه"، هفته گذشته اعلام شد که کنترل قضایی بنزما معلق شده با این حال دیدیه دشان، سرمربی فرانسه صراحتا تاکید کرد که کریم هنوز مجوز بازی در تیم ملی را دریافت نکرده است.

نیکولاس آنلکا، ملی پوش سابق فرانسه که سابقه بازی برای تیم های بزرگی چون رئال، چلسی، آرسنال و... را در کارنامه دارد، در مورد بنزما به فرانس فوتبال گفت:" نمی دانم کریم در نهایت به تیم ملی دعوت خواهد شد یا خیر اما از دیدگاه ورزشی، فرانسه به او در یورو 2016 نیاز دارد.
او در فرم خوبی قرار دارد و بطور متناوب برای رئال به میدان رفته و گلزنی هم می کند ولی در نهایت این دادگاه، فدراسیون فوتبال و مربی تیم ملی است که باید در مورد او تصمیم بگیرند و کاری از دست کسی ساخته نیست. باید تا اعلام لیست نهایی تیم ملی صبر کنیم. معتقدم دشان مربی باهوشی است و بهترین تصمیم را خواهد گرفت."
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: