کد خبر: ۶۵۱۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۷
تعداد بازدید: ۱۱۰۱
برخورد سواری بی ام و با پل عابر در بزرگراه نیایش 3کشته برجاگذاشت.
 سخنگوی آتش نشانی تهران در گفت و گو با ایسنا گفت:  ساعت 4:25 صبح سه شنبه خبر برخورد یک دستگاه خودرو بی ام و با پل عابر پیاده به سامانه 125 اطلاع داده شد که آتش نشانان  درمحل مشاهده کردند بی ام و حین حرکت در مسیر ناگهان از مسیر اصلی خود منحرف و پس از برخورد با پایه های پل عابرپیاده دچار حریق شده است.
سید جلال ملکی با اشاره به عملیات آتش نشانان برای اطفای حریق و نجات سرنشینان گفت:‌همزمان گروهی از آتش نشانان اطفای حریق خودرو را در دستور کار قرار داده و گروه دیگر نیز3 جوان را که داخل خودرو بودند خارج کردند و به عوامل اورژانس تحویل دادند که در بررسی علائم حیاتی مشخص شد هر 3 نفر جان خود را از دست داده‌اند.جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ نیز با اشاره به وقوع این حادثه گفت: پس از وقوع این تصادف همکاران من برای بررسی علت و همچنین روان سازی ترافیک به محل اعزام شدند. سرهنگ حسن عابدی گفت:‌ بررسی کارشناسان نشان می‌دهد که ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه به علت تخطی از سرعت مطمئنه سبب وقوع این حادثه و مرگ3 سرنشین خودرو بی ام و که همگی مرد بودند شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: