کد خبر: ۶۵۱۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸
تعداد بازدید: ۵۶۶
رئیس بیمارستان قلب تهران:
دکترنجاتیان می‌گوید: فدراسیون ها برای کاستن از میزان مرگ ناگهانی می بایست نسبت به تشکیل بانکی از اطلاعات پزشکی ورزشکاران اقدام نمایند.
به گزارش"ورزش سه"، مصطفی نجاتیان ریاست بیمارستان قلب تهران در گفت و گو با برنامه استودیو ورزش گفت:

مرگ ناگهانی تا 80 درصد قابل پیشگیری است

مرگ ناگهانی از موضوعات بسیار شایع در بخش های مختلف جامعه (مردم عادی و ورزشکاران) است که در 80 درصد موارد قابل پیشگیری است چرا که مرگ ناگهانی در اغلب موارد ، ریشه در اختلالات ژنتیکی و مادرزادی دارد.

نیاز به بانک اطلاعاتی ورزشکاران

متاسفانه علاوه بر نبود پیشینه و پرونده پزشکی از ورزشکاران در باشگاه ها و فدراسیون ها ، آزمایشات پزشکی صورت گرفته از ورزشکاران نیز نه تنها به وسیله افراد متخصص صورت نمی گیرد بلکه نتایج چندان دقیقی را نیز ارایه نمی کند.بنابراین فدراسیون ها برای کاستن از میزان مرگ ناگهانی می بایست نسبت به تشکیل بانکی از اطلاعات پزشکی ورزشکاران اقدام نمایند ضمن اینکه از میزان استرس روانی آنها کاسته شود و محیط روانی آرامی برای آنها فراهم آورد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: