کد خبر: ۶۵۱۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۳
تعداد بازدید: ۱۲۸۷
بروسیادورتموند در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 1-0 لورکوزن را شکست بدهد و اختلاف در صدر جدول را بار دیگر به 8 امتیاز کاهش دهد.
خبرگزاری تسنیم: هفته بیست‌و‌پنجم لالیگا امشب (یکشنبه) با یک دیدار دنبال شد که در آن تیم فوتبال رئال‌مادرید در خانه مالاگا به تساوی یک بر یک بسنده کرد.

در این بازی کریستیانو رونالدو در دقیقه 33 گل نخست را به ثمر رساند. او سه دقیقه بعد فرصت داشت که از روی نقطه پنالتی خودش را دو گله کند اما ضربه پنالتی‌اش را به هدر داد. رئال برای پنالتی به هدر رفته رونالدو تاوان سنگینی داد، چون گل دقیقه 67 رائول آلبنتوسا کار را برای مالاگا به تساوی کشاند و کهکشانی‌ها را برای کسب سه امتیاز بازی ناکام گذاشت.

با این نتیجه رئال 54 امتیازی شد و موقتاً به رده دوم جدول لالیگا صعود کرد اما کهکشانی‌ها این رده را از دست خواهند داد، البته اگر اتلتیکومادرید که امشب از ساعت 23 به وقت تهران از ویارئال پذیرایی می‌کند، میهمانش را شکست دهد.

پیش از بازی روخی بلانکو با زیردریایی زرد، دو بازی همزمان از ساعت 20:45 برگزار می‌شود که در یکی از آنها اتلتیک بیلبائو میزبان رئال سوسیه‌داد است و در دیگری گرانادا از والنسیا پذیرایی می‌‌کند.

در جدول رده‌بندی لالیگا، پس از بارسلونای 63 امتیازی و رئال مادرید 54 امتیازی، اتلتیکومادرید به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به رئال سوم است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: