کد خبر: ۸۵۱۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱
تعداد بازدید: ۴۰۱
مجری طرح گندله سازی سه چاهون با بیان اینکه کوره روتاری کیلن که قلب تپنده کارخانه گندله سازی است و گندله خام در آنجا با حرارتی معادل یک هزار و 250 درجه سانتی گراد پخته و خارج می شود عملیات نصب آن با موفقیت انجام گرفته است، تصریح کرد: طراحی مطلوب تجهیز کوره و دقت بالای مهندسین ایرانی سبب شد تا نصب کوره با موفقیت انجام شود .

قلب تپنده مجموعه گندله سازی با موفقیت آزمایش شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، شفیع با اشاره به اینکه مرحله آزمایشی راه اندازی کوره با موتور دیزلی 200 کیلو وات با موفقیت انجام گرفت، گفت: به یاری خدا در آینده ای نزدیک شاهد راه اندازی قلب کارخانه گندله سازی و بعد از آن تولید گندله با کیفیتی خوب خواهیم بود که منشأ خیر برای مردم شهرستان بافق، استان و کشور است.

مجری طرح گندله سازی سه چاهون گفت: این اتفاق ما را دلگرم می کند که همه عملیات نصب راه اندازی با همت و مساعدت مدیر عامل شرکت و کلیه مهندسین و همکاران مجموعه گندله سازی و دعای مردم مومن بافق به خوبی انجام خواهد گرفت.

گفتنی است طرح گندله سازی سه چاهون یکی از مهم ترین طرح های توسعه ای صندوق بازنشستگی فولاد می باشد که طی ماه های آینده، به بهره برداری خواهد رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: