کد خبر: ۸۲۷۲۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۱
تعداد بازدید: ۲۴۹
باشگاه یوونتوس با انتشار صورت مالی خود تا پایان ۳۰ ژوئن ۲۰۱۹ از افزایش ۲۳ درصدی درآمدزایی باشگاه و البته ضرر مالی ۲ برابر شده خود پس از امضای قرارداد با «کریستیانو رونالدو» خبر داد.
ضرر مالی بانوی پیر پس از خرید یوونتوسبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا ، باشگاه یوونتوس با انتشار صورت مالی خود تا پایان ۳۰ ژوئن ۲۰۱۹ از افزایش ۲۳ درصدی درآمدزایی باشگاه و البته ضرر مالی ۲ برابر شده خود پس از امضای قرارداد با «کریستیانو رونالدو» خبر داد.

یووه فصل گذشته ۶۲۱.۵ میلیون یورو درآمد داشته و این در حالی است که در اتفاقی بی‌سابقه ضرر مالی این باشگاه ۳۹.۹ میلیون یورو بوده است.


سال مالی ۲۰۱۸ – ۲۰۱۹ اولین سال پس از آمدن «کریستیانو رونالدو» از مادرید به تورین است؛ اتفاقی که ۱۴ ماه پیش رخ داد.

انتقال ۱۱۲ میلیون یورویی مرد پرتغالی مسئول افزایش چشمگیر هزینه‌های مرتبط با پرسنل باشگاه است؛ مبلغی که از ۲۳۳.۳ میلیون یورو در فصل ۲۰۱۷ – ۲۰۱۸ به ۳۰۱.۳ میلیون یورو در فصل ۲۰۱۸ – ۲۰۱۹ افزایش یافته است.

این رقم با دستمزد خالص رونالدو (۳۱ میلیون یورو) قابل توجیه است.

پرداختی‌های اضافی باشگاه از ۱۰۷.۹ به ۱۴۹.۴ میلیون یورو افزایش یافته که ۲۸.۸ میلیون یوروی آن به رونالدو نسبت داده شده است.

براساس اعلام تارنمای «کالچو فینانزا» (تارنمای تخصصی ورزش و سرمایه)، هزینه کلی تاثیر شماره ۷ یووه بر درآمدهای بانوی پیر ۸۳.۱ میلیون یورو است که بیش از نیمی از این مبلغ (۴۶.۲۹ میلیون یورو)، با ضررهای به بار آمده برای باشگاه خنثی شده است.

علاوه بر این، بدهی‌های خالص بیانکونری از ۳۰۹ میلیون یورو به ۴۶۳.۵ میلیون یورو افزایش یافته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: