کد خبر: ۸۱۷۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷
تعداد بازدید: ۲۴۷
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفت: تحریم بی‌حاصل ⁧‫رهبری ایران‬⁩ و نیز فرمانده ⁧‫دیپلماسی‬⁩ کشور یعنی بسته شدن همیشگی راه دیپلماسی با دولت مستاصل آمریکا.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به تحریم‌های شب گذشته ترامپ علیه ایران نوشت:

«تحریم بی حاصل ⁧‫رهبری ایران‬⁩ و نیز فرمانده ⁧‫دیپلماسی‬⁩ کشور یعنی بسته شدن همیشگی راه دیپلماسی با دولت مستاصل آمریکا. دولت ⁧‫ترامپ‬⁩ در حال نابودی همه سازوکارهای جا افتاده بین‌المللی برای حفظ صلح و امنیت جهانی است.»

‌⁧

index

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
0
0
آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2001 تاکنون همراه با چند کشورجنایتکار شماره یک دیگر با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار شماره یک و امارات جنایتکار شماره یک با مجوز رسمی رئیس شورای امنیت سازمان ملل ازتروریسم، القاعده، طالبان، گروهک تروریستی منافقین، تکفیری ها و دیگر گروهای تروریستی درسراسرمنطقه خاورمیانه کمک، حمایت و پشتیبانی می کند و همچنان نیزادامه می دهد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
0
0
بیش از هزاران بار در رسانه ها و... اعلام کرده ایم آمریکایی ها جنایتکار شماره یک و کشورهای اروپایی جنایتکار شماره یک بیش از 300 سال است بویی از انسانیت نبرده اند ولی متاسفانه دولت روحانی، ظریف، عراقچی و برخی مسئولین ازسال 1392 تاکنون درک نمی کنند و نمی فهمند.


بیش از999 هزار بار در رسانه ها و... اعلام کرده ایم آمریکایی ها جنایتکار شماره یک و کشورهای اروپایی جنایتکار شماره یک ازسال 1357 تاکنون دشمن درجه یک نظام جمهوری اسلامی ایران و دشمن درجه یک ملت ایران هستند وهمچنان نیز ادامه می دهند. ولی متاسفانه دولت روحانی، ظریف، عراقچی و برخی مسئولین ازسال 1392 تاکنون درک نمی کنند و نمی فهمند.



۱۳۹۸/۰۴/۰۴ ۰۹:۱۲
مذاکره، گفت وگو همکاری با آمریکا جنایتکار شماره یک و کشورهای اروپایی جنایتکار شماره یک نقض آشکار حاکمیت ایران بوده است....
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: