کد خبر: ۸۱۶۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰
تعداد بازدید: ۱۱۳۲
زمان حضور برانکو در پرسپولیس این سر مربی وسواس زیادی درباره موضوع بازیکن سالاری داشت و دو ستاره پرسپولیس نیز از این به همین دلیل جدا شدند.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، در زمان حضور برانکو در پرسپولیس این سر مربی وسواس زیادی درباره موضوع بازیکن سالاری داشت و  البته دو ستاره پرسپولیس نیز بابت برخی  اتفاقات از جمع سرخپوشان به همین دلیل جدا شدند. هافبک طراح تیم فوتبال سپاهان به احتمال فروان در لیگ نوزدهم با تیم جدیدی قرارداد خواهد بست.

 

 

محسن مسلمان که در تیم فوتبال پرسپولیس به مهندس معروف بود،سال گذشته به دلیل اختلاف با برانکو به ناچار از جمع سرخپوشان جدا شد، هم اکنون در تهران حضور دارد و در جمعی دوستانه  ورزشی گفته بود، در لیگ نوزدهم پیراهن سپاهان را به تن نخواهم کرد و اگر برانکو از پرسپولیس جدا شود آماده برگشت و کمک به تیم محبوبم را دارم. حالا که برانکو از این تیم رفته احتمال بازگشت این ستاره به پرسپولیس زیاد است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: