کد خبر: ۸۱۴۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۹۵۴
دستمزد علیرضا بیرانوند تبدیل به محل نزاع هواداران آبی و قرمز شده است.
قرارداد سرسام‌آور علیرضا بیرانوند سوژه استقلالی‌ها شد!به گزارش خبرداغ ، از صبح امروز که قرارداد و دستمزد برخی از بازیکنان استقلال لو رفته است ،  هواداران پرسپولیس در فضای مجازی به شدت به این ماجرا حمله کردند و خواهان حسابرسی از عملکرد مالی تیم شده‌اند اما حالا ورق برگشته است.

 

آبی‌ها که از جاسوسی در تیمشان عصبانی بودند، ادعا کردند علیرضا بیرانوند، گلر شماره یک پرسپولیس نیز دستمزدی نجومی دارد. گفته می‌شود بیرو برای سال اول 6 میلیارد و فصل دوم 7 میلیارد تومن از پرسپولیس دریافت کرده است که مجموعا 13 میلیارد بدون آپشن‌هایی مانند کلین شیت و قهرمانی لیگ است! تیفوسی‌های آبی این استدلال را آورده‌اند که بازیکنانی مانند جلال حسینی، علیپور یا ترابی نیز ارقامی در همین حدود دریافت کرده‌اند.

 

این ماجرا باعث شده تا جنگ هواداران سرخابی‌های پایتخت در فضا مجازی را شاهد باشیم. آن چیزی که قطعی است دستمزدهای بازیکنان در فوتبال ایران افزایش نجومی داشته است. آن‌هم در شرایطی که مشکلات معیشتی مردم هرروز بیشتر می‌شود به نظر فوتبالیست‌ها در اوج به سر می‌برند!

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: