کد خبر: ۸۱۳۴۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷
تعداد بازدید: ۱۲۵۳
قهرمان کشورمان به دلیل حضور در جشن قهرمانی پرسپولیس مورد حملۀ کاربران فضای مجازی قرار گرفت.
به گزارش خبرداغ ،  یکی از چهره‌های برج‌ساز ایران به مناسبت تولد شجاع خلیل‌زاده مراسم کوچکی را در هتل اسپیناس تدارک دید و از چند قهرمان و چهره‌های هنری کشورمان برای شرکت در این جشن تولد دعوت کرد. در میان این افراد سهیلا منصوریان کوچک‌ترین عضو خواهران منصوریان که در رشتۀ ووشو از قهرمانان ایران و آسیا به حساب می‌آیند نیز حضور داشت.

 

منصوریان که از قهرمانان اصفهانی ایران می‌باشد از زمان حضور شجاع خلیل‌زاده در سپاهان از طرفداران و دوستان این بازیکن است. اما اکنون و با حضور در جشن تولد مدافع جنجالیِ پرسپولیس از سوی هواداران استقلالی و به‌خصوص هواداران سپاهان در فضای مجازی مورد حمله قرار گرفت و با واکنش زشت هواداران این دو تیم روبرو شد.

 

 

سهیلا منصوریان از طرفداران فوتبال ایران می‌باشد که بارها علاقۀ خود به فوتبال را نشان داده بعد از این اتفاقات عنوان کرد که طرفدار رنگ خاصی نیست و فقط به واسطۀ دوستان مشترک و رابطۀ دوستانه با شجاع خلیل‌زاده در جشن تولد این بازیکن پرسپولیسی حاضر شده است.

جام نیوز

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: