کد خبر: ۸۱۲۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰
تعداد بازدید: ۱۱۶۶
هواداران استقلال امیدوار به حضور سرمربی سابق تیم ملی بر روی نیمکت تیمشان هستند
دوست صمیمی برانکو، سرمربی فصل بعد استقلال+ عکسبه گزارش خبرداغ ، مدیران استقلال این روزها سخت در تلاش هستند تا هرچه زودتر سرمربی فصل آینده خود را مشخص کنند.

این طور که از شواهد پیداست حضور نام‌هایی چون امیر قعله نویی و خوزه مورسیا و حتی خود فرهاد به عنوان سرمربی برای فصل بعد به صورت کلی منتفی است.

گویا اعضا کمیته فنی باشگاه برای نیمکت تیمشان مربی کروات را به مدیرعامل پیشنهاد داده‌اند و تیم مدیریتی فتحی نیز با این فرد در حال مذاکرده است.


آری، دوست صمیمی برانکو یعنی زلاتکو کرانچار با کارنامه‌ای درخشان در فوتبال ایران آماده حضور بر روی نیمکت استقلال است.  این مربی پس از اتمام همکاری با تیم ملی امید همچنان در ایران به سر می‌برد و این موضوع بی ارتباط با مذاکرات او با سران استقلال نیست.

هرچند که حضور کرانچار بر روی نیمکت استقلال هنوز در حد شایعه است ولی هواداران استقلال از این انتخاب استقبال می‌کنند چرا که این مربی کروات با فضای فوتبال ایران به خوبی آشنا است و می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای برای آبی‌ها به حساب بیاید.

 

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: