کد خبر: ۸۰۶۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵
تعداد بازدید: ۷۱۳
مهاجم تیم استقلال برای گل‌زنی در دربی شادی گل خاصی در نظر گرفته است.
گادوین منشا با برانکو و پرسپولیسی‌ها کار دارد! + عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس قرار است روز دهم فروردین ماه 1398 در چارچوب رقابت‌های لیگ برتررودرروی یکدیگر قرار بگیرند.

این دیدار از جهت‌های مختلفی دارای حساسیت می‌باشد. اما یکی از نکاتی که این مسابقه را داغ‌تر می‌کند، حضور گادوین منشا، با لباس آبی‌‌ مقابل سرخ‌پوشان است.

این مهاجم نیجریه‌ای در دو فصل گذشته لباس پرسپولیس را بر تن داشت اما در نقل‌وانتقالات زمستانی علی‌رغم میلش و با خواست برانکو از این تیم جدا شد و سپس در اقدامی غیرمنتظره به تیم رقیب پیوست.

منشا که چندان دل خوشی از سرمربی پرسپولیس ندارد، بنابر ادعای روزنامه استقلال،در صورت گل‌زنی در دربی شادی گل خاصی در نظر گرفته است و در واقع سورپرایزی برای برانکو و پرسپولیسی‌ها دارد!

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: