کد خبر: ۷۹۰۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵
تعداد بازدید: ۲۷۲
مصطفی هاشمی‌طبا از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۶ به ایلنا گفته است که حاکمیت مثل دوران احمدی‌نژاد نباید به مردم بگوید که "تحریم‌ها کاغذ پاره است".
هاشمی‌طبا: مثل احمدی‌نژاد نگوییم تحریم‌ها کاغذ پاره استبه گزارش خبرداغ، هاشمی‌طبا تاکید کرده که عدم تصویب FATF و اینکه "دقیقا در سیزده آبان" که دور جدید تحریم‌ها آغاز شده، این لایحه رد می‌شود "یک نوع خودزنی" است.

(FATFعنوان اختصاری "گروه ویژه اقدام مالی برای مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم" است، سازمانی بین‌المللی که معیارهایی برای نظام‌های مالی و بانکی سالم ارائه و کشورها را از حیث رعایت این معیارها بررسی می‌کند)

وی گفته است: "نمی‌شود از یک طرف در نماز جمعه عنوان کنند که اولین وظیفه دولت بهبود معیشت مردم است و از طرفی دیگر FATF تصویب نشود و تحریم‌ها هم بماند؛ مشخص است که در چنین شرایطی معیشت‌مان با مشکل برخورد خواهد کرد".

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: