کد خبر: ۷۸۷۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹
تعداد بازدید: ۱۲۴۰
یک نماینده مجلس گفت: در جلسه امروز کمیسیون آموزش تعدادی از نمایندگان از پاسخ‌های وزیر قانع شدند و تعدادی نیز قانع نشدند در نهایت مدت دو ماهه‌ای به وزارت‌خانه داده شد.
حضور بطحایی در کمیسیون آموزش/ مهلت ۲ ماهه نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، محمد بیرانوند درباره جلسه امروز کیمسیون آموزش و تحقیقات گفت: جلسه امروز کمیسیون به سوال از وزیر اموزش و پرورش اختصاص داشت که تعدادی از نمایندگان سوالات خود را از آقای بطحایی مطرح کردند.

این عضو کمیسیون آموزش اظهار کرد: سوالاتی که از وزیر مطرح شد در موضوعات آموزشی و مطالبات فرهنگیان بود.

وی افزود: تعدادی از نمایندگان از پاسخ‌های وزیر قانع شدند و تعدادی نیز قانع نشدند که در نهایت مدت دو ماهه‌ای به وزارت‌خانه داده شد و بررسی این موضوعات به وقت دیگری موکول شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احمد
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
0
0
آقای بیرانوند رتبه بندی اول مهر کشک از اب درآمد انشاالله انتخاباب مجلس ما فرهنگیان جبران این همه تلاش شمارو می کنیم حالا موکول شد به ۹۸.ایولا دیگه از شما انتظار نداستیم .
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: