کد خبر: ۷۸۴۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴
تعداد بازدید: ۲۵۵
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: با بازی خوبی که مقابل نساجی انجام دادیم آماده پیروزی برابر الدحیل هستیم.
آماده دیدار برابر الدحیل هستیم/ داوری راضی کننده بودبه گزارش خبرداغ ، شجاع خلیل زاده پس از پیروزی دو بر یک تیمش برابر نساجی قائمشهر در ورزشگاه آزادی گفت: مقابل یک تیم جوان، دونده و خوب بازی کردیم. نکونام توانسته با این بازیکنان جوان و تا حدودی کم تجربه عملکرد خوبی در لیگ برتر داشته باشد. برخی از این بازیکنان هنوز تجربه حضور در لیگ برتر را ندارند ولی توانستند مقابل ما نمایش قابل قبولی ارائه کنند.

 

هافبک پرسپولیس خاطرنشان کرد: در نیمه اول چند موقعیت داشتیم که با بدشانسی از دست دادیم البته نساجی هم یک موقعیت خوب داشت که شانس آوردیم توپ شان وارد دروازه ما نشد اما در نیمه دوم و با صحبت های برانکو بر بازی مسلط شده و خیلی زود به گل دست پیدا کردیم و توانستیم در پایان نساجی را شکست داده و سه امتیاز حساس را کسب کنیم و خود را به بالای جدول برسانیم.

 

خلیل زاده در خصوص عملکرد داور این دیدار هم گفت: قضاوت راضی کننده بود البته بازیکنان به عملکرد او معترض بودند که این مساله همیشه در فوتبال ما هم وجود دارد اما در مجموع داور به موقع سوت زد و عملکرد خوبی داشت.

 

وی در خصوص دیدار روز دوشنبه پرسپولیس گفت: بازی سختی در پیش خواهیم داشت اما این پیروزی توانست روحیه تیم را بالا برده و حالا باید تا روز دوشنبه تمرینات خوبی را انجام داده و خود را آماده این بازی کنیم.

 

وی در پایان تصریح کرد: ان شا الله روز دوشنبه و با حضور پرشور هواداران مان بازی خوبی از خود ارائه می کنیم و با یک پیروزی به دور بعد لیگ قهرمانان صعود خواهیم کرد.

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: