کد خبر: ۷۷۶۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲
تعداد بازدید: ۵۵۹
عضو کمیسیون انرژی گفت: موضوع قطعی برق و اخبار و اطلاعیه‌های مربوط به آن در حوزه وزارت نیرو است و مواردی که از سوی مسئولان خارج از این وزارت خانه مطرح می‌شود تنها مردم را سردرگم خواهد کرد.
جلال میرزایی: استاندار تهران براساس چه اطلاعاتی خبر توقف قطعی برق را مطرح کرد؟/ وزیر نیرو در خصوص قطعی خارج از برنامه پاسخگو باشد/ هرکسی باید در حوزه مسئولیت خودش به مسائل ورود کند و پاسخگو باشد

به گزارش خبرداغ، جلال میرزایی در گفت‌وگو با  ایلنا و در واکنش به اظهارات استاندار تهران مبنی بر پایان قطعی برق در پایتخت گفت: در مورد صحبت‌های آقای مقیمی نمی‌دانم ایشان براساس چه اطلاعاتی این خبر را مطرح کردند چراکه این موارد باید از سوی وزارت نیرو مطرح شود. میزان بار مصرفی در ساعات مختلف دست وزارت نیرو است و هنوز گزارشی هم از سوی این وزارتخانه صادر نشده تا مشخص شود تغییر ساعت کاری ادارات تا چه میزان در صرفه‌جویی موثر بوده است.

وی همچنین در خصوص این موضوع که برخی موارد خاموشی خارج از برنامه‌ای که وزارت نیرو اعلام کرده اتفاق می‌افتد، گفت: این موضوع در جلسه هفته گذشته کمیسیون انرژی مطرح و گفته شد که وزارت نیرو باید در خصوص ساعات قطعی برق اطلاع‌رسانی انجام دهد تا مردم برنامه خودشان را برمبنای آن تنظیم کنند، پس انتظار این است که آقای اردکانیان در خصوص این موضوع به مردم پاسخگو باشد.

میرزایی با اشاره به اینکه اعلام اخبار متفاوت از مراجع مختلف باعث سردرگمی مردم می‌شود، گفت: متاسفانه در کشور ما مرسوم است که افراد به جای عمل به شرح وظایف خود در حوزه‌هایی اظهار نظر می‌کنند که به آنها مربوط نیست. هرکسی باید در حوزه مسئولیت خودش به مسائل ورود کند و پاسخگو باشد. 

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر مشکلات و نارضایتی مردم تا پایان تعطیلات نمایندگان ادامه پیدا کند، در نخستین جلسه کمیسیون انرژی این موضوعات را در دستور کار قرار خواهیم داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: