کد خبر: ۷۷۶۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۹۱۱۹
الهام صفوی زاده با انتشار عکسی در اینستاگرامش، خبر از تغییر پوشش داد.
مجری معروف کشف حجاب کرد
به گزارش خبرداغ به نقل از برترین ها: الهام صفوی زاده با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش نوشت: همه مردم در عقاید، دیدگاه‌ها، باورها، انتخاب‌ها، تصمیم‌ها و نظرات خود با دیگران متفاوت هستند و هیچ‌کس مانند دیگری نیست... مهّم نیست که ما چقدر آن عقاید را باور داریم. کمترین کارى که حدّاقل در ظاهر می‌توانیم انجام دهیم، این است که به جای ایجاد دیوار و فاصله، پل ارتباطی بسازیم. ِبه نظرم تا زمانی که باب تبادل نظر باز باشد، بدون توهین و اجبار بسیار هم نیکوست.

چادر یک پوشش است... مانتو یک‌‌ پوشش است و همه در قالب چارچوب موازین کشور قابل احترامند... شما چطور فکر می‌کنید؟ پ.ن: بالاخره مهم‌ترین یا شاید سخت‌ترین تصمیم زندگیم رو گرفتم... از امروز می‌خوام خودم باشم... عکس: مسعود ساکی

مجری معروف کشف حجاب کرد

مجری معروف کشف حجاب کرد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بهمنیار
Iran, Islamic Republic of
۰۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
0
3
تو ای زن ایرانی، ای دُخت نو باوه ایران، تو جواهرِ ارزشمندی هستی که در تنها مملکت شیعه جهان زندگی می کنی، تو مانند دُری در صدف هستی، تو گوهر نایابی هستی که فقط در پوشش و حجاب مادری خود می توانی محفوظ و سربلند بمانی و خواهی ماند.
هر زنی دوست دارد تا در تملُکِ روح یک مرد واقعی باشد، و هر گاه این اتفاق محقق شود زن از زن بودنش لذت می برد، زنان با حجاب، تافته جدا بافته ای هستند که می توانند مانع از نگاه مردان به خود شوند، در چنین حالتی است که مردها هم اگر بتوانند بیش از یک زن اختیار کنند، اما آنها فقط همین زنان را دوست دارند، این زنان با حجاب، که تافتهِ جدا بافته ای هستند، می توانند مانع از نگاه شوهر خود به زنان دیگر شوند، و تساوی حقوق زن و مرد اینچنین می تواند به مرحله عمل در آید، و گرنه قوانین اجتماعی همه برای نقض شدن نوشته می شوند، و فیمینیسم هم جز همین قوانین است.
زن همچون آینه ای است که با حجاب و عفافِ خود می تواند مرد را غیر مستقیم وادارد که اگر بیشتر آن را تمیز کند نتیجتا، بهتر می تواند خودش را در آینه ببیند و بهتر می تواند روح همسر خود را با عشق و راستی و پاکی اخلاق، و محبت های مردانه با معنویات زندگی سیراب کند.
mina
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
2
2
این که کشف حجاب نیست ....سرتون را به این چیزا گرم نکنید . اوضاع خراب مملکت خیلی بدتر و بزرگتر از این تصمیم است . التماس کمی تفکر
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: