کد خبر: ۷۷۳۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸
تعداد بازدید: ۱۴۱۵
سفارت لبنان در ایران اعلام کرد؛
یک منبع مطلع در سفارت لبنان در تهران گفت: پیش از این اتباع ایرانی در صورت سفر به لبنان از طریق خطوط هوایی ماهان و ایران‌ایر که هر کدام در هفته سه پرواز به این کشور دارند در فرودگاه بیروت در گذرنامه آنها مهر ورود و خروج از لبنان زده می‌شد ولی از امروز برای تسهیل در این رفت و آمد و افزایش رفاه مسافران ایرانی دیگر در گذرنامه این مسافران مهر فرودگاه زده نمی شود.
از امروز در گذرنامه ایرانیانی که به لبنان سفرمی‌کنند مهر ورود و خروج درج نمی‌شود

به گزارش خبرداغ ، برای تسهیل در رفت و آمد شهروندان ایرانی به لبنان از امروز در گذرنامه آنها در جریان سفر به این کشور مهر ورود و خروج فرودگاه بیروت زده نمی‌شود

سفارت لبنان در تهران اعلام کرد: برای تسهیل در رفت و آمد شهروندان ایرانی به لبنان از امروز در گذرنامه آنها در جریان سفر به این کشور مهر ورود و خروج فرودگاه بیروت زده نمی‌شود.

یک منبع مطلع در سفارت این کشور در تهران با اعلام خبر فوق در توضیح این موضوع گفت: پیش از این اتباع ایرانی در صورت سفر به لبنان از طریق خطوط هوایی ماهان و ایران‌ایر که هر کدام در هفته سه پرواز به این کشور دارند در فرودگاه بیروت در گذرنامه آنها مهر ورود و خروج از لبنان زده می‌شد ولی از امروز برای تسهیل در این رفت و آمد و افزایش رفاه مسافران ایرانی دیگر در گذرنامه این مسافران مهر فرودگاه زده نمی شود.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: