کد خبر: ۷۷۳۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷
تعداد بازدید: ۱۴۰۳
مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از مدت ها نگرانی بالاخره خیال هواداران آبی ها را راحت کرده است. افتخاری در رابطه با تمدید قرارداد مامه بابا تیام اعلام کرده که او بعد از عید فطر در ایران حاضر خواهد شد تا قرارداد جدید را امضا کند. تیام فصل گذشته عملکرد فوق العاده ای در استقلال داشت و نگه داشتن او یکی از اصلی ترین اهدف شفر و مسئولان باشگاه است.
تیام بعد از عید فطر در ایران

مامه بابا تیام قرار است بعد از عید فطر با استقلال قرارداد امضا کند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از مدت ها نگرانی بالاخره خیال هواداران آبی ها را راحت کرده است. افتخاری در رابطه با تمدید قرارداد مامه بابا تیام اعلام کرده که او بعد از عید فطر در ایران حاضر خواهد شد تا قرارداد جدید را امضا کند. تیام فصل گذشته عملکرد فوق العاده ای در استقلال داشت و نگه داشتن او یکی از اصلی ترین اهدف شفر و مسئولان باشگاه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: