کد خبر: ۷۷۳۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷
تعداد بازدید: ۲۵۶
ملاقات‌های عمومی و چهره‌به‌چهره معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.
ملاقات‌های چهره‌به‌چهره رئیس سازمان میراث‌فرهنگی با اقشار مختلف مردم برگزار می‌شودبه‌گزارش خبرداغ به نقل از میراث‌آریا، این ملاقات‌ها با هدف کاهش بروکراسی اداری و رسیدگی مستقیم به درخواست‌ها، مسائل و مشکلات مراجعه‌کنندگان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در این دیدارها به‌صورت مستقیم به مسائل و درخواست‌های مراجعه‌کنندگان رسیدگی می‌کند و دستوات لازم برای رسیدگی به مسائل مراجعه‌کنندگان را صادر می‌کند.

مراجعه‌کنندگان در ملاقات‌های عمومی با معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، اقشار مختلف مردم اعم از فعالان و سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری، هنرمندان صنایع‌دستی و فعالان حوزه‌های میراث‌فرهنگی و نیز تعدادی از کارکنان سازمان میراث‌فرهنگی هستند.
درخواست‌کنندگان برای هماهنگی و حضور در ملاقات‌های عمومی با رئیس سازمان میراث‌فرهنگی می‌توانند با شماره تلفن 02166065701 یا داخلی 1294 تماس بگیرند
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: