کد خبر: ۷۷۳۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱
تعداد بازدید: ۱۴۲۶
بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال استقلال خوزستان به تیم استقلال می‌پیوندد.
خبری خوش برای آبی ها ! به زودی خبر پیوستن ستاره ای جدید به استقلال رسانه‌ای خواهد شد!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال استقلال خوزستان به تیم استقلال می‌پیوندد.

 

 

باشگاه استقلال طبق سیاست‌هایی که برای فصل نقل و انتقالات در پیش گرفته، با برخی از بازیکنان جوان مذاکره کرده و به توافقاتی هم دست یافته است.یونس دلفی و محمد شریفی ۲ بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان هستند که باشگاه استقلال تهران در اندیشه جذب آنها است و توافقاتی هم با آنها داشته است.

 

در این بین گفته می‌شود مذاکره استقلالی‌ها با دلفی به نتیجه نرسیده، اما شریفی با استقلال توافق کرده و به زودی خبر پیوستنش به استقلال رسانه‌ای خواهد شد. به نوشته خبرورزشی، الهیار صیادمنش دیگر بازیکنی است که استقلالی‌ها با او توافق کردند، اما مشکل حقوقی‌اش در باشگاه سایپا باعث شده تا این انتقال صورت نگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: